Minggu, 14 Oktober 2018

FAMEONE-sebuah global baru dalam fotografy dan pemodelan,


Mengenai projek:

Fameone adalah platform dalam talian berasaskan blockchain baru yang menghubungkan model, jurugambar, stylists dan pelanggan dari seluruh dunia pada platform tunggal. Model dan fotografer boleh mempamerkan diri mereka di Fameone dengan profil mereka sendiri, sementara pelanggan boleh menapis dari jumlah besar ahli ini mengikut pelbagai kriteria untuk menempah mereka untuk projek yang akan datang. Sebagai tambahan kepada pelanggan, semua ahli boleh menempah satu sama lain di Fameone. Sebagai contohnya, jurugambar mungkin melibatkan model untuk menembak yang dijadualkan, atau model boleh menyewa seorang jurugambar untuk mendapatkan contohnya. tembakan potret profesional dirinya.

Isu Token 7 hari selepas berakhirnya ICO

Platform Fameone didasarkan pada teknologi blockchain dan menggunakan token FAME bersamaan dengan kontrak pintar untuk menyimpan kontrak tempahan antara semua ahli dalam blockchain. Selain itu, lesen yang diperolehi daripada pembeli foto dan bahan video dari model atau jurugambar juga disimpan dalam cara yang sama seperti kontrak tempahan. Token FAME itu merupakan bentuk pembayaran yang terintegrasi sepenuhnya pada platform Fameone dan memenuhi fungsi asas.

Walau bagaimanapun, ahli Fameone tidak perlu mengetahui mata wang kripto, kerana mereka boleh membayar sebagai tambahan kepada token FAME dengan kaedah pembayaran biasa. Untuk memastikan dagangan Token FAME di bursa, walaupun kaedah pembayaran alternatif digunakan oleh ahli kami, token FAME akan didagangkan sepenuhnya pada pendapatan penuh dari komisen tempahan dan jualan lesen dalam proses latar belakang melalui sambungan API Fameone untuk pertukaran.

MAKLUMAT ICO

Butiran Token

Soft Cap3,000,000 USD
Hard Cap41,250,000 USD
Tanda Token TypeERC20 / Utiliti
Jumlah Token250,000,000 FAME
Token untuk Dijual55% (137,500,000 FAME)
Nama Nama Nama Token
Harga Token1 ETH = 800 FAME
Diterima DETETET, BTC
Min. Pembelian0.5 ETH
Maks. Pembelian2,500 ETH
Token yang tidak terjual dibakar
Isu Token 7 hari selepas berakhirnya ICO
Bonus

Oktober 01-16 + 20%
17-24 Oktober + 10%
Oktober 25-31 + 5%

Peta Jalan:


UNTUK INFORMASI LEBIH LANJUT SILAHKAN KUNJUNGI LINK DI BAWAH INI:


PENULIS:Nasi Padang

ERC-20:0xa7a038246bbe97abde1964042936800B5a142652

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Insurance Tokens to Protect Your Crypto Assets and Claim Cryptocurrency Losses - INZURA

Hello everyone, this new post I want to introduce about a very interesting and good project that is Inzura, and for more details, let&#...